varför klagar man så¨mycket på just dessa?

Och du sjalv, har du svart att fa flickvan eftersom du sitter framfor datorn sa mycket?

Det ar val nordarna som bossar har eller?
Varför tog du inte emot den utsträckta handen som bjöds Johannes?

Du hade ju kunnat lugna ned tempot och dra dig tillbaka med bibehållen stolthet och integritet. I stället fortsätter du med en onödigt aggressiv ton samtidigt som du kallar folk för diverse glåpord såsom nörd, tråkskalle, besservisser och oförmögen att fixa flickvän.

Mina sympatier för dig börjar faktiskt tryta. Från början trodde jag att du bara var missförstådd. Nu inser jag att så inte är fallet.

~Paul~

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Varför tog du inte emot den utsträckta handen som bjöds Johannes?

Du hade ju kunnat lugna ned tempot och dra dig tillbaka med bibehållen stolthet och integritet. I stället fortsätter du med en onödigt aggressiv ton samtidigt som du kallar folk för diverse glåpord såsom nörd, tråkskalle, besservisser och oförmögen att fixa flickvän.

Mina sympatier för dig börjar faktiskt tryta. Från början trodde jag att du bara var missförstådd. Nu inser jag att så inte är fallet.

~Paul~

Utstrackt hand?
Jag tyckte det var som att fa fingret.

Och sag den som inte tycker att det finns besserwissrar och trakskallar har? va? Folk spyr ju t.o.m. sin galla over en del medlemmar i loparsparet! Jaklar vilket gnall det var haromsistens.

Jag har anvant utsidan i manga herrans ar, vilket jag ocksa skrivit, och ni pratar till mig som om jag var en unge pa 10 ar. Tala om for mig hur man ska uppfora sig, faan, jag ar inte javla snorunge, jag valjer sjalv. Precis som du.

Snacka om att behova byta attityd.

Min åsikt.

Hilleberg:
Säkert bra tält,men så uppskrivana av folk med mera prylfixering än naturintresse
så man har lust att spy bara man hör namnet.

Naturkompaniet.
Bra sortiment i dom butiker jag besökt, väldigt varierande kompetens hos personalen man
talat med, tar bra betalt.

Utemagasinet.
Som alla smala intressetidningar, känns som man läst det förut efter et tag.
men vad finns i stället för...

Ordning i klassen

Peronangrepp är naturligtvis inte tillåtna på Utsidan. Allmänna regler finns det länk till nederst på alla forumsidor. Föreslår att ni kontaktar varandra privat om ni vill fortsätta att diskutera i den tonen som varit i några av de senaste 30 inläggen här i tråden..

Thure

Utstrackt hand?

Och sag den som inte tycker att det finns besserwissrar och trakskallar har? va? Folk spyr ju t.o.m. sin galla over en del medlemmar i loparsparet! Jaklar vilket gnall det var haromsistens.

Jag har anvant utsidan i manga herrans ar, vilket jag ocksa skrivit, och ni pratar till mig som om jag var en unge pa 10 ar. Tala om for mig hur man ska uppfora sig, faan, jag ar inte javla snorunge, jag valjer sjalv. Precis som du.

Catfight nummer två denna vecka? Poppar en till skål popcorn och lutar mig tillbaka :)

Bilagor

• catfight1.jpg
    catfight1.jpg
    30.5 KB · Visningar: 291
Utstrackt hand?

Verkar vara ett....

Bilagor

• Troll.jpg
    Troll.jpg
    27.5 KB · Visningar: 293
Föreslår att ni kontaktar varandra privat om ni vill fortsätta att diskutera i den tonen som varit i några av de senaste 30 inläggen här i tråden..

Thure
Fast tonen kommer förbehållslöst från samma källa ;). Håller med om att man bör hålla en god ton dock.

Johannes på vilket sätt anser du att undertecknad förtjänat anklagelsen för att ha givit dig fingret?

~Paul~

Peronangrepp är naturligtvis inte tillåtna på Utsidan. Allmänna regler finns det länk till nederst på alla forumsidor. Föreslår att ni kontaktar varandra privat om ni vill fortsätta att diskutera i den tonen som varit i några av de senaste 30 inläggen här i tråden..

Thure

Visst, nar ni slutar att behandla de ni anser vara nykomlingar som utecklingsstorda. Typ.

Alla snackar om det har men det far visst inte sagas hogt.
Na, vill ni ha nykomlingar pa ERAN utsidan? Ja eller nej?
- ja, om ni spelar efter vara regler!
Men nix, inte era regler. Om jag later en brud flytta in hos mig sa aker halften av mina mobler ut sa att halften av hennes mobler far plats.

Fast tonen kommer förbehållslöst från samma källa ;). Håller med om att man bör hålla en god ton dock.

Johannes på vilket sätt anser du att undertecknad förtjänat anklagelsen för att ha givit dig fingret?

~Paul~

Du kommenterade val en viss text och det var val DEN TEXTEN som var fingret eller?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips