Vandringskompisar i/runt Göteborg

avslutad180423

Avslutat
Jag väntar på nästa vandring och på att förkylningen ska försvinna ur min kropp!
Jag är nyfiken på vättlefjäll.

//L

Jag får tacka för en trevlig vandring nu i helgen, Hindås-Partille vandrarhem (där jag fick bruta). Nu ska jag skriva upp på listan: Tranga kök, kokos bollar, 10-paket skavsårsplåster, dusch-drapperi och ett par extra fötter :) Tack för att ni var så gulliga att hitta en busshållplats och för att ni följde med mig dit.

tror jag mötte er, strax efter ni passerat vattenverket vid Kåsjön :)
tre män och en kvinna? Fattade det först efteråt. Synd!

Måste oxå tacka för en jättetrevlig vandring. Har gett mig lite blodad tand, faktiskt, nu går jag och funderar på att avverka några etapper på Bohusleden...eller Hallandsleden kanske?

På min lista står det "smutt litet stormkök, schyssta brallor som andas och gelehallon". Då kommer man hur långt som helst:)

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Jäpp... Ni såg pigga och målmedvetna ut. Och ni såg ut att ha packning :) Inget UL.ande för er *L*

Tackar också för en trevlig tur. Håller med, man får inte slarva med godisätandet när man är ute och går. Börjar känna igen mina fötter idag, får nog göra något för att inte halka runt i kängorna så mycket...
Hmm, sån där formad sula de försöker lura på en när man köper slalompjäxor kanske?

Tar gärna en tur till snart. Eller paddling, fast i havet får kanske vänta en tid till.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.