Vandringskompisar i/runt Göteborg

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag får tacka för en trevlig vandring nu i helgen, Hindås-Partille vandrarhem (där jag fick bruta). Nu ska jag skriva upp på listan: Tranga kök, kokos bollar, 10-paket skavsårsplåster, dusch-drapperi och ett par extra fötter :) Tack för att ni var så gulliga att hitta en busshållplats och för att ni följde med mig dit.

tror jag mötte er, strax efter ni passerat vattenverket vid Kåsjön :)
tre män och en kvinna? Fattade det först efteråt. Synd!

Måste oxå tacka för en jättetrevlig vandring. Har gett mig lite blodad tand, faktiskt, nu går jag och funderar på att avverka några etapper på Bohusleden...eller Hallandsleden kanske?

På min lista står det "smutt litet stormkök, schyssta brallor som andas och gelehallon". Då kommer man hur långt som helst:)

Jäpp... Ni såg pigga och målmedvetna ut. Och ni såg ut att ha packning :) Inget UL.ande för er *L*

Tackar också för en trevlig tur. Håller med, man får inte slarva med godisätandet när man är ute och går. Börjar känna igen mina fötter idag, får nog göra något för att inte halka runt i kängorna så mycket...
Hmm, sån där formad sula de försöker lura på en när man köper slalompjäxor kanske?

Tar gärna en tur till snart. Eller paddling, fast i havet får kanske vänta en tid till.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips