Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vägra frystorkat :-)
- Trådstartare Stuvarn
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag tar gärna med mig marinerad, frusen kyckling eller kött ut. Beroende på när man ska äta packar man den olika tjockt. Jag vågar påstå att djupfruset, väl tidningspappersinlindat nötkött kan grilas tre, fyra dagar efter avfärd.
Både
Marinering och kyckling såhär inpå rötmånaden kan få mig att hicka till.
Men till veckoslutsövningar kör även vi med riktig mat. Däremot får man nog planera väl vad som skall med och ätas när på en 4 dagars....
Vem bär t ex?
//J
Men till veckoslutsövningar kör även vi med riktig mat. Däremot får man nog planera väl vad som skall med och ätas när på en 4 dagars....
Vem bär t ex?
//J
Vem bär t ex?
//J
det här är viktigt, planering..
paddlar man kan man vara lite smart, det finns mjuka kylväskor och extra kylklampar man kan ta med för att öka den nerkylande massan.
vad ska jag käka första kvällen, andra tredje osv. sista kvällen kanske tortellini med rökt fläsk och parmesan.. bara ett exempel..
Varför inte ta med levande mat?
Varför ta med, då skogen är full av dem...
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg