Vad tränar ni istället för paddling?

Ok, tillbaks till ämnet då.. Nu på vintern tränar jag mest gym & paddelmaskin, ibland vid festliga tillfällen spär jag på med roddmaskin. Inte jättekul men man blir ju i alla fall ganska trött & nöjd efteråt.
Försöker annars få in så mycket paddling det går (vilket tyvärr inte går alls just nu när Malmö kanal ligger stelfrusen). Samt bassängträning nån gång i månaden men det går väl mer på underhållningskontot..

I kväll är det uppställning på klubben runt 19, efter ungdomsträningen. Tror det blir nån blandning av gym, fotboll och/eller basketpass. Och sedvanlig världsproblemslösande maratonbastu med fruktstund efteråt..

Be there or be square, som dom sa förritidn..

/ Ulf

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Längdskidor

Längdskidor är det som gäller vintertid för mig, riktigt roligt tycker jag. Liksom paddling är det något jag lärt mig i vuxen ålder så jag kan inte säga jag har det i blodet, men det tar sig...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips