Utsidans nya design

clindh

Forumvärd
Var finns dessa : På Din Sida finns ett par listor som visar vilka medlemmar som kikat på ens bilder och medlemsprofil.
Den har vi tagit bort, av integritetsskäl - man skall inte behöva bli såpass spårad utan medgivande, det känns inte modernt. Men vi skall nog ta och inför en enkel "gilla" på bilder, så det blir mindre tröskel att ge betyg på en bild än att man skall klassa den 1-5 t.ex

Var såg du den texten?
 
Den har vi tagit bort, av integritetsskäl - man skall inte behöva bli såpass spårad utan medgivande, det känns inte modernt. Men vi skall nog ta och inför en enkel "gilla" på bilder, så det blir mindre tröskel att ge betyg på en bild än att man skall klassa den 1-5 t.ex

Var såg du den texten?
Redigera grundinställningar. Men lista på besökta foton borde man väl kunna få.
 
Redigera grundinställningar. Men lista på besökta foton borde man väl kunna få.
Ja, och tycker också antal visningar. Av foton såväl som blogginlägg, foruminlägg osv.

Se vem som besökt tas bort av integritetsskäl. Men skulle man fortfarande kunna ha en lista över medlemmar och typ info om deras senaste aktiviteter (inlägg av olika slag), som vi själva får ta ställning till om vi vill vara med i?
 
Det lilla jag sett ser bra ut. Jag brukar säga till om jag ser någonting konstigt.

Bra jobbat med nya sidan!

Hälsningar Thomas Lummi, med bloggen Thomasvandraren
 
Försöker läsa i den här tråden men det går inte. texten flyter ihop till gröt och är fruktansvärt påfrestande för ögonen
 
Ett mörk/nattläge är skönare för ögonen, så ett sånt hade jag uppskattat. Skarpt vitt är inte bra för ögonen. Bättre med mer dämpat, helst svart eller mörkgrått, som twitter eller liknande sidor. Tapatalk hade mörkläge också.

Vitt på en skärm är inte samma sak som att läsa från ett vitt papper. Många som tror och tänker så, men det vita blåkalla ljuset blir som att stirra in i en lampa. Inte bra för ögonen. Låt oss iaf kunna välja med ett reglage.
Som tur är så finns det mörkläge på Firefox att hämta ner. Se så mycket skönare och trevligare det är
 

Bilagor

  • Screenshot_20230630-001221.png
    Screenshot_20230630-001221.png
    274.1 KB · Visningar: 121

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.