ullfrotte

Hejsa,
underställ i "ullfrottematerial" har bäst bärkomfort. Jag tycker att det är bra att har kortkalsonger/ boxermodell och t-shirt för vandring i höst och varen. Finns sadan i sverige?

Tack för tips.

Tycker du ocksa, att det är praktisk - skriva till triconor - jag gjorde so.
 
Ullfrotte

tack för tip, men da finns ingen T-shirt (kortarmelig) och ingen kortkalsonger i denna praktiska materialmix ull plus superunderställmaterial (ullfrotte) - tyvär.
Hälsningar
 
Tacka för tip- Jag prova den, men da finns ocksa bara superunderställ (polyester). Jag provade HH ock Craft, men alla syntethfiber lukta daligt so snabbt.

Hälsningar
 
Jag tittade sista dagen pa Lundhags- Devolds- och Haglöfs websidar. Men i ull eller ull plus syntetik finns bara langkalsonger och langarmeliga tröja. Men jag tycker att det är en bra produktidé med T-shirt och kortkalsonger i denna behagliga material liksom ullfrotte. Jag hoppa att jag är inte ensam, att tänker so, att man behöver en funktionellt underställ. Man kan bära ullfrotee underställ längre tid, so man spara vikt pa vandringstur.
Vad tänker du om sadan underställ. Skriva gärna bekräftelse om du tycker det är en bra produkt. Jag ska hinvisa tillverkare pa detta forum- -
 
kortärmad ulltröja

På cykelcity säljer de kortärmade tröjor med 70% acryl 10% polyamid och 20% ull. Jag har inte provat dem men jag tänkte köpa en och testa de kostar bara 85:- vilket jag tycker är billigt jämfört med andra kortärmade specialtröjor som brukar kosta uppemot 200 och över. Det kan ju vara värt att testa i alla fall.

/Andreas
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.