Snyggt!
Vad har du för material under kaminen?
Ett dedikerat skydd som Winnerwell säljer, till kaminen.
Snyggt!
Vad har du för material under kaminen?
Hemkommen efter en övernattningstur med dottern. Första gången jag provade packramen för att bära. Jag är van vid lättviktsprylar vid vandring, så jag skulle väl inte vilja gå några långturer med detta lasset. Men för kortare vandringar ut till en fin plats är det nog helt ok. Vi tog med Heat Pal också då det skulle vara overkill med kaminen så här tidigt på hösten.
Visa bilaga 37094Visa bilaga 37095Visa bilaga 37096Visa bilaga 37097
Heat Pal finns inte att köpa längre va?
Härliga bilder.
Nä, så jag slängde upp på köp/sälj här och på Facebook och fick tag på en för en 1000-lapp. Helt klart värt det enligt mej. Jag ska prova den när det blir vinter för att se hur mkt den klarar. Med kaminen så sitter man och svettas i t-shirt inne i tältet även om det är isande snöstorm utanför.
Undrar varför den försvann från marknaden...
Premiär för min "nya" Zirkon 7 som jag köpte här på prylmarknaden. Kaminen hade jag sedan tidigare men den hade jag inte hunnit testa heller.
Härliga bilder! Och skönt att se att du skaffat ny kåta, blev nästan rädd att du redan tröttnat när jag såg att du la upp din present på prylmarknaden![]()
Fullständigt rubbade priser!!...vilken vanlig människa har råd att lägga över 30 000kr på ett tält och kamin?Ny prislista från Tentipi 2022.
Safir går upp ca 10 % i pris, Zirkon och Onyx ca 8 %. Safir 7 Eco kostar 2 100 mer än en Safir 7 BP.
Tur att jag fick tag i en begad nästan oanvänd Zirkon 7 BP
Visa bilaga 37689