TĂ€lt fetisch 😃

17 hitills i Ă„r, fjĂ€ll blandat med sörmlandsled. Åker till vĂ„lĂ„dalen imorgon för en veckas tramp, sĂ„ jag rĂ€knar med att vara uppe i drygt 24 nĂ€tter nĂ€sta helg

Sen blir det nÄgra tramp under hösten, 50 nÀtter kommer jag inte upp i...

// Pzon ..

34 st vinter, vĂ„r, sommar i Norge, Sverige... Varav 26 vintertid. Plus 10-15 utomhus mer elr mindre under "bar himmel" ÅterstĂ„r en vecka under bar himmel elr ja 4nĂ€tter o sen kommer det nog in strönĂ€tter till. RĂ€knar med tvĂ„ veckor i tĂ€lt till iallafall.

Hmm, 8 nĂ€tter i SmĂ„land/Öland jĂ€mfört med 25 förra Ă„ret.
Tidsbrist och mycket jobb kapar pÄ friluftslivet.
En vecka i Grövelsjön samt en helg i "Lilla Norrland" som jag fÄtt fina tips om Àr det jag hoppas pÄ i höst.

..sent using tapatalk

Aktuellt

Till minne: Lars FÀlt, överlevnadsexpert och författare

Lars FÀlt, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gÄtt bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berÀttar om möten med författaren.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som pÄ 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slÄende vyer över havet.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka frÄn Haglöfs. Vi tÀvlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri fÀrg och storlek!

20 Ă„r av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I Är har en av Utsidans populÀraste forumtrÄdar, "Torka mat", varit aktiv i 20 Är. HÀr bjuder vi pÄ tips till dig som vill börja torka egen utemat!
14 nÀtter varav 11 i norr och resten i mellansverige, siktar mot 20 nÀtter innan första snön kommer.

TyvÀrr bara 8 nÀtter uppdelade pÄ 5 korta turer i Sverige i Är. Blir 7-8 nÀtter till i Norge om ett par veckor.

FĂ„ Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lĂ€stips
  • PopulĂ€ra trĂ„dar
  • Aktuella pristĂ€vlingar
  • Direkt i din inkorg

LĂ€stips