Hej! Annonser Àr vÄr inkomstkÀlla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slÄ av annonsblockering kan du istÀllet stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
dÄ kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du anvÀnder en förÄldrig webblÀsare. Det fÄr inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en alternativ webblÀsare .
Helgelandskusten rÀknas till vÀrldens frÀmsta destinationer för havskajak. HÀr Àr tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Aircontact Pro Àr byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terrÀng. Slitstark, bekvÀm och genomtÀnkt in i minsta detalj. ...
17 hitills i Är, fjÀll blandat med sörmlandsled. à ker till vÄlÄdalen imorgon för en veckas tramp, sÄ jag rÀknar med att vara uppe i drygt 24 nÀtter nÀsta helg
Sen blir det nÄgra tramp under hösten, 50 nÀtter kommer jag inte upp i...
34 st vinter, vÄr, sommar i Norge, Sverige... Varav 26 vintertid. Plus 10-15 utomhus mer elr mindre under "bar himmel" à terstÄr en vecka under bar himmel elr ja 4nÀtter o sen kommer det nog in strönÀtter till. RÀknar med tvÄ veckor i tÀlt till iallafall.
Hmm, 8 nĂ€tter i SmĂ„land/Ăland jĂ€mfört med 25 förra Ă„ret.
Tidsbrist och mycket jobb kapar pÄ friluftslivet.
En vecka i Grövelsjön samt en helg i "Lilla Norrland" som jag fÄtt fina tips om Àr det jag hoppas pÄ i höst.
Tillbaka i lÀgret: utmattning och lÀttnad
Jag upplevde ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv i Karakolâdalen i Kirgizistan för tvĂ„ dagar ...
Det Àr nÀr mobilen sÀtts i flygplanslÀge inför 9 dagars batterispar som det slÄr till. Jag lÀmnar vÀrlden nu. Det Àr ett avsked som skrÀmmer, smÀrtar ...
3 kommentarer
En fjÀllvandring kanske flyktigt bara handlar ofta om att förflytta sig mellan punkt A. till punkt B. och vad som hÀnder dÀremellan. Om man dÀremot ...
5 kommentarer
Med Husum passerat och bara sol i vÀderleksrapporten nÀrmade jag mig höga kusten. Vid skagsudde urskilde sig dÄ höga öarna pÄ andra sidan ...
1 kommentar
Vi frÄn SkÄne Vandring Community har vandrat lÀngs West Highland Way (WHW, Àven kallad) under vÄr Ärliga lÄngresa. Den klassiska leden lÀngs med de ...
Hold your horsesâŠeller Sakta i backarna!
Jag sitter vid jokken NjabbejokkÄ vid backen ned till Suorva. Jag sitter hÀr och pustar efter den mycket ...
6 kommentarer
Norra Mora vildmark Àr ett stort naturreservat i det nordvÀstra hörnet av Mora kommun, drygt 6 mil norr om Mora. Stora delar av omrÄdet ligger mer Àn ...
2 kommentarer