TĂ€lt fetisch 😃

MÄnadens produkt: Ergo Grip Enduro frÄn Hestra
RÀtt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tÀvla om lÀtta och bekvÀma Ergo Grip Enduro D3O frÄn Hestra.
17 hitills i Ă„r, fjĂ€ll blandat med sörmlandsled. Åker till vĂ„lĂ„dalen imorgon för en veckas tramp, sĂ„ jag rĂ€knar med att vara uppe i drygt 24 nĂ€tter nĂ€sta helg

Sen blir det nÄgra tramp under hösten, 50 nÀtter kommer jag inte upp i...

// Pzon ..

34 st vinter, vĂ„r, sommar i Norge, Sverige... Varav 26 vintertid. Plus 10-15 utomhus mer elr mindre under "bar himmel" ÅterstĂ„r en vecka under bar himmel elr ja 4nĂ€tter o sen kommer det nog in strönĂ€tter till. RĂ€knar med tvĂ„ veckor i tĂ€lt till iallafall.

Hmm, 8 nĂ€tter i SmĂ„land/Öland jĂ€mfört med 25 förra Ă„ret.
Tidsbrist och mycket jobb kapar pÄ friluftslivet.
En vecka i Grövelsjön samt en helg i "Lilla Norrland" som jag fÄtt fina tips om Àr det jag hoppas pÄ i höst.

..sent using tapatalk

Aktuellt

Vandra sÀkert i vÀrmeböljan

Vandra sÀkert i vÀrmeböljan
Sommarvandringar stÄr pÄ schemat för mÄnga, men vÀrmen ökar risken för bÄde vÀtskebrist och vÀrmeslag. Med rÀtt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrÀtt Àr viktiga frÄgor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

KĂ€mpargĂ„rd: ”Södra SmĂ„land Ă€r fantastiskt att vandra i”

KĂ€mpargĂ„rd: ”Södra SmĂ„land Ă€r fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra SmÄland guidar Niklas KÀmpargÄrd till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och fĂ„r med sig viktiga insikter hem.
14 nÀtter varav 11 i norr och resten i mellansverige, siktar mot 20 nÀtter innan första snön kommer.

TyvÀrr bara 8 nÀtter uppdelade pÄ 5 korta turer i Sverige i Är. Blir 7-8 nÀtter till i Norge om ett par veckor.

LĂ€stips

UpptÀck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och fÄ MÄnadens Utsidan.