Hej! Annonser Àr vÄr inkomstkÀlla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slÄ av annonsblockering kan du istÀllet stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
dÄ kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du anvÀnder en förÄldrig webblÀsare. Det fÄr inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en alternativ webblÀsare .
17 hitills i Är, fjÀll blandat med sörmlandsled. à ker till vÄlÄdalen imorgon för en veckas tramp, sÄ jag rÀknar med att vara uppe i drygt 24 nÀtter nÀsta helg
Sen blir det nÄgra tramp under hösten, 50 nÀtter kommer jag inte upp i...
34 st vinter, vÄr, sommar i Norge, Sverige... Varav 26 vintertid. Plus 10-15 utomhus mer elr mindre under "bar himmel" à terstÄr en vecka under bar himmel elr ja 4nÀtter o sen kommer det nog in strönÀtter till. RÀknar med tvÄ veckor i tÀlt till iallafall.
Hmm, 8 nĂ€tter i SmĂ„land/Ăland jĂ€mfört med 25 förra Ă„ret.
Tidsbrist och mycket jobb kapar pÄ friluftslivet.
En vecka i Grövelsjön samt en helg i "Lilla Norrland" som jag fÄtt fina tips om Àr det jag hoppas pÄ i höst.
Sommarvandringar stÄr pÄ schemat för mÄnga, men vÀrmen ökar risken för bÄde vÀtskebrist och vÀrmeslag. Med rÀtt planering kan du njuta av turen.
Mannen som sett det vi andra inte har sett
Vad Àr det egentligen vi söker nÀr vi ger oss ut pÄ vandring?
FrÄgan kan tyckas enkel, men ju lÀngre man ...
4 kommentarer
Efter tre veckor i gips pÄ foten var det hÀrligt att kunna elcykla i fjÀllmiljö. Jag cyklade tur och retur Höglekardalen Hosjöbottnarna pÄ fin ...
100 kilometer lÄng cykelled som ringlar runt en hel stad, en stad pÄ 20 miljoner invÄnare. Finns det? HÀng med pÄ en heldagstur runt Chengdu, pÄ ...
KÀnslan av att skida ut bland Svalbards till synes Àndlösa glaciÀrer med en maximalt lastad pulka Àr svÄrslagen. Expeditionen strÀckte sig över 600 ...
I början av sommaren 2024 sÄ satt jag och funderade för mig sjÀlv att det vore kul med att fÄ göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det hÀr fallet en tumme som scrollar förbi ett foto pÄ Instagram av ett turkosblÄtt vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer