Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Ja precis. Jag gillar micartan bäst vanligtvis. Ibland slipar jag den bara till 240 korn, för att få optimalt grepp. T ex på denna lilla edc kniven. Iom det är ett ljust material så "stör" den grova finishen inte så mycket.
Men oftast blir det 1000-1500 korn och polering, för att få färger att poppa. T ex orange g10.
Återkommer med bilder när Suretouch skaftet är klart.
Men oftast blir det 1000-1500 korn och polering, för att få färger att poppa. T ex orange g10.
Återkommer med bilder när Suretouch skaftet är klart.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Kul att se lite nytt! Riktigt fint, som vanligt 💪🏻 Kul att du experimenterar med olika slipmetoder. Jag har ett sjok projekt på gång i vanlig ordning, här är en udda fågel, till en kompis som ville ha något som ”kan ligga framme i köket”. Kul litet projekt
Kul att se lite nytt! Riktigt fint, som vanligt 💪🏻 Kul att du experimenterar med olika slipmetoder. Jag har ett sjok projekt på gång i vanlig ordning, här är en udda fågel, till en kompis som ville ha något som ”kan ligga framme i köket”. Kul litet projektVisa bilaga 36374
Detsamma! Den där ser behändig ut! Har också tänkt göra en miiten köksutility i helstål. Står på listan
Tackar ödmjukast! 😊. Detsamma!!Fy fasiken vad kul Paul, underbart att ha dig tillbaka!
Plötsligt händer det! 😄 Härligt att du är tillbaka!!Så, nu är man tillbaka. Tar en viss tid att gå igenom alla intressanta inlägg.
~Paul~
Tack, kul att ”se” dig!! 😀Plötsligt händer det! 😄 Härligt att du är tillbaka!!
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg