Ja, märkligt. Senast inloggad 13 december.Var har TS, dePaul tagit vägen, länge sedan man såg något från honom.
Ursäkta OffT: Likadant med TROY GARNER, senast inloggad 13 september.
Ja, märkligt. Senast inloggad 13 december.Var har TS, dePaul tagit vägen, länge sedan man såg något från honom.
Ja mycket tråkigt. Ett annat forum han är medlem på var senaste inloggningen i november.Ja tråkigt han är borta får jag säga.
Men det är väl ingen fara med internet för riskgrupper?Har varit i kontakt med Paul, han håller låg profil då även han tillhör riskgruppen, han hälsar.
Tack seobserver! Man har varit lite orolig för honomHar varit i kontakt med Paul, han håller låg profil då även han tillhör riskgruppen, han hälsar.
Enligt hans senaste inlägg var det kämpigt av någon anledning. Så är det ju för alla ibland, och vi hoppas att vad det nu är ordnar sig ASAP så vi får "hänga" lite med honom här igen inom kortMen det är väl ingen fara med internet för riskgrupper?
Ja, hoppas han kan komma tillbaka igen. Jag har saknat honom länge, tråden saknar liksom något när han inte skriver här.Enligt hans senaste inlägg var det kämpigt av någon anledning. Så är det ju för alla ibland, och vi hoppas att vad det nu är ordnar sig ASAP så vi får "hänga" lite med honom här igen inom kort
Dito. Även för hans egen skull såklartJa, hoppas han kan komma tillbaka igen. Jag har saknat honom länge, tråden saknar liksom något när han inte skriver här.
Ursäkta mig, men jag förstår faktiskt inte vad du menar?Paul är en samlare av flera olika artikel grupper och hans intresse i att det går att bruka lika bra med en Mora är väl begränsat.
go tur