Jo, visst gör han. Jag blandade ihop förnamnen (Robert blir ju Bob, därav B-et och förvirringen). Tack för påpekandet!Heter han inte R W Loveless?
~Paul~
Jo, visst gör han. Jag blandade ihop förnamnen (Robert blir ju Bob, därav B-et och förvirringen). Tack för påpekandet!Heter han inte R W Loveless?
Vet inte om det är så på alla men på originalet var ricasson så stor.Jag fick några bilder på woodlorekniven skickade till mej för ett tag sen. Jag kollade på dom och såg nu att slipfasen slutade 10-15 mm från skaftet är det så på alla.
Seved
Vet inte om det är så på alla men på originalet var ricasson så stor.
~Paul~
Alltså, jag tänker på originalet, dvs den första kniven tillverkad av Wilkinson Sword. Alan Wood tillverkade den senare modellen om jag minns rätt. På bilden kan man se skillnaden mellan dessa två modeller.Nej inte på alla va. Är det inte nån som heter Allan nånting, på dom verkar det vara en mindre riccaso.
Seved
Alltså, jag tänker på originalet, dvs den första kniven tillverkad av Wilkinson Sword. Alan Wood tillverkade den senare modellen om jag minns rätt. På bilden kan man se skillnaden mellan dessa två modeller.
~Paul~
En trevlig "nykomling" från amerikanska ESEE (tidigare Rat Co)
~Paul~
Den översta är Alan Wood.Jaha där är det väl tvärtom. Är inte den översta en wilkinson.
Seved
Ja, det tycker jag med. Lagom bra stål, moderata priser, fina kydexslidor och bra design i övrigt.Trevlig kniv. Rat verkar fina tycker jag.
Seved