Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Ha ha ja du är inte ensam. Jag är oduglig på datorer med. Jag får lämna bort den så fort det ska göras nåt.

Seved
För säkerhets skull så lämnar jag in min dator till och med innan det händer något
laugh.gif
Error_guys___.gif

~Paul~

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
Men sedan är det ju en hel del arbete med ett forum. Jag är inte säker på att jag vill lägga ner detta arbete på något som tar bort så mycket tid från mina kära knivar ;).

~Paul~

Ja det tar säkert en jkla massa tid, som du säger. Speciellt när man inte är så insatt. Man missar som sagt massa knivtid.

Seved

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips