För säkerhets skull så lämnar jag in min dator till och med innan det händer någotHa ha ja du är inte ensam. Jag är oduglig på datorer med. Jag får lämna bort den så fort det ska göras nåt.
Seved

~Paul~
För säkerhets skull så lämnar jag in min dator till och med innan det händer någotHa ha ja du är inte ensam. Jag är oduglig på datorer med. Jag får lämna bort den så fort det ska göras nåt.
Seved
För säkerhets skull så lämnar jag in min dator till och med innan det händer något![]()
![]()
~Paul~
Nja, det är dåligt med det.Men har du ingen klippa som kan hjälpa dej där nere å komma igång med ett forum da.![]()
Men sedan är det ju en hel del arbete med ett forum. Jag är inte säker på att jag vill lägga ner detta arbete på något som tar bort så mycket tid från mina kära knivarAsch da.
Seved
Men sedan är det ju en hel del arbete med ett forum. Jag är inte säker på att jag vill lägga ner detta arbete på något som tar bort så mycket tid från mina kära knivar.
~Paul~
Precis. Jag tror också att när det blir tvång i det så är det inte lika roligt.Ja det tar säkert en jkla massa tid, som du säger. Speciellt när man inte är så insatt. Man missar som sagt massa knivtid.
Seved
Precis. Jag tror också att när det blir tvång i det så är det inte lika roligt.
~Paul~
Verkligen!! Vi får väl trycka på litedet vore roligt med ett specialforum.
Seved
Verkligen!! Vi får väl trycka på lite.
~Paul~
Jag tänkte liksom att alla vi som vill ha ett subforum skulle kunna tillskriva moddarna.Japp.. Nån frivillg.
Seved
Jag tänkte liksom att alla vi som vill ha ett subforum skulle kunna tillskriva moddarna.
~Paul~