Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
OK, det var snabba ryck. Varifrån beställde du??Så där nu har jag beställt en Ka-bar USMC Fighting Knife
Seved
~Paul~
OK, det var snabba ryck. Varifrån beställde du??
~Paul~
Japp jag vart så sugen. Så var det så bra pris på knifesupply.com jag kunde inte hitta nåt bättre pris nånstans.
Seved
OK, skall kolla in knifesupply.com. Tackar för infon!Japp jag vart så sugen. Så var det så bra pris på knifesupply.com jag kunde inte hitta nåt bättre pris nånstans.
Seved
~Paul~
OK, skall kolla in knifesupply.com. Tackar för infon!
~Paul~
Ja gör det. Dom hade mycket annat oxå fast jag kollade inga priser på det.
Seved
Cannonball
Gäst
Så där nu har jag beställt en Ka-bar USMC Fighting Knife
Seved
Vilken modell blev det??
Cannonball
Gäst
Den heter nog så. Ka-bar USMC Fighting Knife Eller möjligen Model KA1217 men det kan ju vara affärens märkning.
Seved
Ok, trevligt! Har en likadan, tycker det känns mycket trevligare med lädergrepp än plast!
Har iofs ingen med kraton grepp...
Ok, trevligt! Har en likadan, tycker det känns mycket trevligare med lädergrepp än plast!
Har iofs ingen med kraton grepp...
Jasså kul, har du haft den länge.
Ja läder är det ju fint grepp i och relativt lätt. Har iof inte provat kraton grepp.
Seved
Cannonball
Gäst
Jasså kul, har du haft den länge.
Ja läder är det ju fint grepp i och relativt lätt. Har iof inte provat kraton grepp.
Seved
Jag köpte den för ca 2 år sedan, känns lite stor ibland men det är en jäkligt robust pjäs!
Jag är helnöjd med den, har en liten också modell 1252 den är också trevlig men greppet känns lite litet i handen, har inte använt den nåt därför, tror att det är en 3/4 dels kopia av den stora.
Jag köpte den för ca 2 år sedan, känns lite stor ibland men det är en jäkligt robust pjäs!
Jag är helnöjd med den, har en liten också modell 1252 den är också trevlig men greppet känns lite litet i handen, har inte använt den nåt därför, tror att det är en 3/4 dels kopia av den stora.
Ja vad jag kommer ihåg så var det en rejäl pjäs
Seved
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg