Spännande. Villken modell?Okey, tackar Paul, då vet jag
Har haft en liten paus i samlandet men idag fick jag en avi från posten , en randall jag väntat på en tid.
Återkommer med bilder![]()
~Paul~
Spännande. Villken modell?Okey, tackar Paul, då vet jag
Har haft en liten paus i samlandet men idag fick jag en avi från posten , en randall jag väntat på en tid.
Återkommer med bilder![]()
Förstår precis! Jättefin, som sagt.Tackar
Vad jag gillar med just den här är att fast det är naturligt stag så har de hittat en bit som passar jäkligt skönt med linjena till bladet.Det var det som fastnade i mina ögon först när jag såg den.
Tråkigt, men det är som sagt en användarkniv. Det innebär att fabriken inte lägger allt krut på fit och finish. Jag är dock säker på att Helle Lappland är bättre på det här området.Fick hem min Strömeng 9", någon vidare kvalitet var det inte att tala om. Hade jag sett o fått klämt på den före beställningen, så hade det inte blivit någon. Den får hänga med ut på någon tur i allafall, vi börjar få gott om björn o varg i närhrten.
Fick hem min Strömeng 9", någon vidare kvalitet var det inte att tala om. Hade jag sett o fått klämt på den före beställningen, så hade det inte blivit någon. Den får hänga med ut på någon tur i allafall, vi börjar få gott om björn o varg i närhrten.
Tråkigt, men det är som sagt en användarkniv. Det innebär att fabriken inte lägger allt krut på fit och finish. Jag är dock säker på att Helle Lappland är bättre på det här området.
~Paul~
OK, där ser man. Trots det var alltså lortopalt missnöjd med Strömengkniven.Det är bättre finish på Strömengs huggare än på Helle Lappland