En liten guide om hur man stormsäkrar tältet. Från snöpinnar till plastpåsar. Inspelad i Sarek. Engelsk och svensk textning.
Kom gärna med mer tips på hur man kan göra, jag gillar speciellt hur man kan byta ut markpinnarna mot stormlinor.
En liten guide om hur man stormsäkrar tältet. Från snöpinnar till plastpåsar. Inspelad i Sarek. Engelsk och svensk textning.
Kom gärna med mer tips på hur man kan göra, jag gillar speciellt hur man kan byta ut markpinnarna mot stormlinor.
Jag tittade på din YouTubevideo igår. Mycket informativ! 👍
Tackar, roligt att den uppskattas 🙂Jag tittade på din YouTubevideo igår. Mycket informativ! 👍
Bra tankar, plastpåsen är tänkt mest som nödlösning. Smart med slingor tunt skidorna 👍Snyggt gillar din film men är lite allergisk mot plastpåsar. Även om du tar med dina plastpåsar hem så kommer någon i framtiden lämna plast på fjället. Sedan skulle jag haft en slinga runt ex skidor för att inte slita så hårt på tältet linor, så tänker jag.
Absolut, ska försöka på mig att filma lite mer sådant på min tur I februari 👍Val av tältplats saknade jag samt byggande av lämur. Annars instruktiv och redig, väl gjort.
Bra tankar, plastpåsen är tänkt mest som nödlösning. Smart med slingor tunt skidorna 👍
Smarta och lätta 🙂![]()
Snow + Sand Tent Anchor
Tältankare tillverkad av superlätt material. Fyll dom med sand, grus eller snö och gräv ner den. Blir riktigt stabila, även i lösa underlag.www.outnorth.se
Funkar även runt stenar vid paddling.
Vart bär det av?Absolut, ska försöka på mig att filma lite mer sådant på min tur I februari 👍