Torrvatten lär vara grejen......
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så här lätt utrustning har inte DU!
- Trådstartare justsafe
- Start datum
Det är ju helt klart det allra senaste.
Torrvatten 1 liter.
Tillagning: Tillsätt en liter varmt eller kallt vatten, stäng påsen och låt den stå i tre minuter, rör sedan om för att få en jämn temperatur. Vattnet kan sedan drickas direkt ur påsen. För bästa smak kan man tillsätta kaffe, te, frystorkad mat eller vad man vill.
Torrvatten finns på Naturkompaniet och kostar 125 kronor för en liter.
Torrvatten 1 liter.
Tillagning: Tillsätt en liter varmt eller kallt vatten, stäng påsen och låt den stå i tre minuter, rör sedan om för att få en jämn temperatur. Vattnet kan sedan drickas direkt ur påsen. För bästa smak kan man tillsätta kaffe, te, frystorkad mat eller vad man vill.
Torrvatten finns på Naturkompaniet och kostar 125 kronor för en liter.
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa Deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Grymt vad säger vovarna om det då?
Om armerat bly är det tyngsta som finns, vad är då det lättaste?
Vad armerar du bly med för att det ska bli tyngre? Osmium?
Väte är det lättaste--- Jag ska sy en vätesovsäck.
Vad blir tyngre ju större hålrum du skapar i den?
Ballongen...
Ballongen...
Vad blir tyngre ju större hålrum du skapar i den?
...
ballongen...
Men man skapar ju inget hålrum?
Grymt vad säger vovarna om det då?
Dom gillar att ha en uppgift så dom mår faktiskt bättre med packning än utan.
Jag hade dock väntat mig att någon skulle kontra med att deras fru bär hela packningen...
Barn är underskattade
Vissa påstår att barn kan utgöra ett hinder för att komma iväg. Så behöver det inte alls vara. Det är bäst att börja i tid. Se här en glad 2-åring bärandes på både tält, sovsäck, liggunderlag, kök, mat och regnplagg.
Dom gillar att ha en uppgift så dom mår faktiskt bättre med packning än utan.
Jag hade dock väntat mig att någon skulle kontra med att deras fru bär hela packningen...![]()
Vissa påstår att barn kan utgöra ett hinder för att komma iväg. Så behöver det inte alls vara. Det är bäst att börja i tid. Se här en glad 2-åring bärandes på både tält, sovsäck, liggunderlag, kök, mat och regnplagg.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg