Så här lätt utrustning har inte DU!

Mycket prat om de stora tre osv..... men det är väl ingen sport när det enda medlet för att få ner vikten där är pengar** i³

Jag vill utmana er i att hitta den knasigaste, fånigaste kanske till och med dummaste utrustningsdetaljen, men den skall vara forumets lättaste!

Jag börjar och sticker ut hakan: Jag har lättaste tandkrämstuben!ca 3,5g

Bilagor

• Tandkräm.jpg
    Tandkräm.jpg
    16.8 KB · Visningar: 1,310
Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
nästan

Jag vet inte vad dom brukar väga men när jag flyger så får jag ju superlätta tuber (dock inte påfyllningsbara tyvärr) men jag sparar alltid dom till mina äventyr.

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Kolfibersked

Vi gjorde en kolfibersked (kol/epoxi) en gång med vikt strax under 2g den var lite svajig, men snygg...

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.