Per, lite som info bara (nu viskar jag så bara du hör) : Martin är fullkomligt rudis på cykling. 
Rött eller grönt...
- Trådstartare diluruf
- Start datum
Fast en del gillar ju rosafärgade tröjor?tigertamjaren; sa:Per, lite som info bara (nu viskar jag så bara du hör) : Martin är fullkomligt rudis på cykling.![]()
Vilket påminner mig om en serie av Lars Sjunnesson, som handlar om en kille som gör ett matlagningsprogram. Han börjar med att fiska i havet med en håv, och konstaterar att "Det mesta som man hittar flytande i havet och som är gult kan man äta. Exempelvis citroner, smör eller raps."Brune; sa:Gult är även omtyckt av rapsbaggar och vissa andra småkryp.
Brune; sa:Ledartröjan för oss cyklisterNordesjö; sa:Rapsbaggar?
Men om man har gula kläder har man ändå problem som är större än rapsbaggar.och reklamtröja från den lokala fallskärmsshopen.
Per
Om du nu skulle få för dig att skaffa nya, kan jag rekommendera Cinellis Splash.serie...tigertamjaren; sa:/.../ Där ryker dagens andra styrlinda!![]()
Håkan K; sa:Om du nu skulle få för dig att skaffa nya, kan jag rekommendera Cinellis Splash.serie...
Ohh, då vet jag vikken cykel (ram):tigertamjaren; sa:Håkan K; sa:Om du nu skulle få för dig att skaffa nya, kan jag rekommendera Cinellis Splash.serie...
Ahh, och så en matchande outfit...