Roberts sovsäck

Tänkte köpa en ny dunsäck från Roberts.pl
Den modell jag tittat på heter "Skaut" och den verkar prisvärd även om den är en "instegssäck" men då jag inte använder dunsäck särskilt ofta tänkte jag den kunde räcka. 159 EUR.
Hittade ingen tråd om just den och jag undrar om någon har erfarenhet av "Skaut" modellen eller kanske tips på annan?

..sent using tapatalk

Jag beställde en skaut i dag får se hur de är. De mejlade tillbaka om måttanpassning och valbara alternativ.

Ja, har haft en konversation med dom. Försöker beställa en black/black men den saknas på deras website. Jag ska maila dom.

..sent using tapatalk

Beställningen och kontakten med Robert's har varit mycket bra. Säcken är då på väg och det ska bli spännande att prova den kommande helg!
Har din order förflutit bra KimE?
Förhoppningarna om en bra och skön säck är stora :)

..sent using tapatalk

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Nu har jag fått min "skaut400" min banköverföring strulade först. Roberts har mycket god service den skickades samma dag pengarna kom in.Det tog 9 dagar för frakten GLS 25€(det går att få snabbare frakt om man betalar mer). Jag är nöjd men har inte hunnit testa den i fält än. 820g T lim 0grader.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips