• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Rese-,frilufts-,klätter-,skid-,rolig- polare sökes

Först Mathias sen Aron...

Mathias mfl skridskosugna!!!
JAg hakar på om snowboardåkningen inte blir eller om vi är klara så jag hinner med tåget!
Jag hör av mig på förmiddagen till Mathias.

Aron, om ni blir några som hittar på något hör av dig för jag är bara upptagen till 20.00 så en öl eller likande låter kul...
JAg mailar mitt nr till dig... Matihas jag är fegare än dig :) ...

Gud vad kul när det händer något!!!
 
Hej hej
Detta var tänkt som svar till Anna som söker friluftspolare, vet inte riktigt hur detta funkar än...
Ja som du kanske sett på mitt inlägg så är jag också inne på samma spår. Jag kan tänka mig längre exkursioner men tror jag får lov att börja i liten skala. Har inte så mycket erfarenhet eller utrustning men jag är vetgirig och nyfiken! Och jag vill ut! Med andra ord mitt sällskap står till förfogande.

Elin
[Ändrat av medsolskenskeniblick 2007-02-16 kl 09:04]
 
Hej,
jag har läst er diskussion och jag gillar också varje friluftsaktivitäten (och inomhus klättring på vinter) och det skulle bli kul att träffas er och häng med...
Jag tycker om att klättra (jag klättrar oftast på karabina men jag kan också gå till annanstans), paddla, vandra, åka långfärdsskridsko and skidor.....
Tyvärr jag kan inte imorgon och min nästa veckor är kanske jobbig ... men I just wanted to let you know that I`m also interested
(Jag är inte svensk därför jag skivar en litet konstigt....)
Gundula
 
GPS-logg på turen i

... jo - det blev lite grickor av i helgen och jag råkade se att någon av er var prylgalen, så kolla min sida för GPS-loggen på turen, plottad karta.

F.ö. var det motvind som de som idag kör Vikingarännet inte skulle ha gillat. Men det var ju bara att vända på klacken och köra åt rätt håll (med vinden alltså). Isen var skitbra på den plogade vikingabanan, och klart åkbar där det inte var plogat också. Men jag är glad över att jag hade med stavar.

Det blev manfall för de som anmält intresse, så jag skaffade back-up och lurade ut lite gamla kompisar som annars bara hade legat hemma och pillat navelludd! Alla glada!

Vi syns!

// Mathias
 
Tummen ur och klättring på onsdag

Tvärsan! Va kul att du verkligen fick tummen ur.. synd att det blev manfall.. men en gång är ingen gång och vi får verkligen se till att det inte blir en vana (manfall alltså).

Tänkte klättra på klätterverket i Solna på onsdag klockan 19.00 med ett gäng som precis också börjat lära sig. Om någon är intresserad så är det bara att dyka upp. Då utrycket lillördag kasnke inte passar alla som jobbar hårt så kanske den där ölen får vänta men dom har några schyssta energibars i kafeterian :)
Nån som känner sig manad?!
 
Bilder

Jag vill se lite fler bilder!!!

På allt, på alla, på aktiviteter, på utrustning, på turer, på miljöer, på... KOM IGEN!

Lägg in och säg var vi ska leta. Alltid kul och inspirerande att se...
 
Jag jobbade sent i går och kunde inte klättra, och i helgen är jag bortrest. Klättring nån kväll nästa vecka eller utfärd nästa helg någon?
 
Nästa helg kan jag behöven ute tur..

Hej nästa helg omn det är fint väder skulle jag vilja prova långfärdsskridskor. HAr köpt pjäxor så dom måst testas!!
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.