• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Rese-,frilufts-,klätter-,skid-,rolig- polare sökes

Jag älskar allt som har med friluftsliv att göra. Jag gör det mesta, vissa saker bättre (som alpin skidåkning, ridning, vandring, vin drickning), vissa saker har jag precis börjat med (toppturer, friåkning, dykning, klättring, mountainbike) och vissa saker vill jag börja med (isklättring, dykning, riktiga äventyrsresor) men varför ska det vara så svårt att hitta någon att göra allt detta med??? Jag söker någon eller några äventyrslystna som vill lägga lite tid och pengar på att förverkliga sina drömmar. Jag hänger på!! Bor du i Stockholm är det fantastiskt för då kan vi träna på allt roligt tillsammans. Det skadar inte om du är lite prylgalen.. finns en viss sådan ådra i mig..
 
Låter toppen ja bor också i stockholm, och vill också Göra mer grejjer i stället bara för att fundera på va som skulle va coolt å ha gjort !
 
Låter just som min situation. Varför vill ingen göra vad jag vill? Äventyr!!

Bor tyvärr i uppsala så alltför spontant går ju inte men du är välkommen upp imorrn för lite isklättring. SKulle gärna iväg under våren för lite skidåkning eller annat. Men inget sällskap :(
 
Annaman; sa:
Jag älskar allt som har med friluftsliv att göra. Jag gör det mesta, vissa saker bättre (som alpin skidåkning, ridning, vandring, vin drickning), vissa saker har jag precis börjat med (toppturer, friåkning, dykning, klättring, mountainbike) och vissa saker vill jag börja med (isklättring, dykning, riktiga äventyrsresor) men varför ska det vara så svårt att hitta någon att göra allt detta med??? Jag söker någon eller några äventyrslystna som vill lägga lite tid och pengar på att förverkliga sina drömmar. Jag hänger på!! Bor du i Stockholm är det fantastiskt för då kan vi träna på allt roligt tillsammans. Det skadar inte om du är lite prylgalen.. finns en viss sådan ådra i mig..

En prylgalen friluftstjej. Varför bor du så långt bort? ;)
 
Jag skall gå på tur vecka 9. Se min "kontaktanons" länge ner. Ambitionsnivå och plats är prio två så länge jag hittar en trevlig kamrat. Någon som skall med och förverkliga sina planer?
 
Wow vilken entusiam! Förslag: Häng på till Alperna i slutet av mars. Vi är ett gäng (de flesta prylgalningar)som drar två veckor plus till Monte Rosa/Chamonix för att syssla med alla dom där aktiviteterna som du enten behärskar eller vill komma igång med. Skidåkning,toppturer,is och alpin klättring samt vin drickande. Vi håller till i 08 området så har du lust att köra ett pass av något slag så hör av dig.

Klas
 
Hello Down

Uppsala är ju inte så långt borta.. klättrar du på stallet måntro?? Ja varför är det så svårt att få sällskap till alla roliga aktiviteter och resor man vill göra???
 
..avstånd..

En prylgalen friluftstjej. Varför bor du så långt bort? ;) [/QUOTE]

Vad är avstånd inom Svea när hela världen finns vid ens fötter :)
 
Orkesterchefen

orkesterchefen; sa:
Wow vilken entusiam! Förslag: Häng på till Alperna i slutet av mars. Vi är ett gäng (de flesta prylgalningar)som drar två veckor plus till Monte Rosa/Chamonix för att syssla med alla dom där aktiviteterna som du enten behärskar eller vill komma igång med. Skidåkning,toppturer,is och alpin klättring samt vin drickande. Vi håller till i 08 området så har du lust att köra ett pass av något slag så hör av dig.

Klas

Låter HELT fantastiskt!!! Precis vad jag letar efter. Har planerat en vecka heliski i Hemavan i mars men jag är inte omöjlig :) Berätta mer!!
 
Ingen regelbunden klättrare på stallet, mest på SMUUKK. Nu under vintern letar jag mest isklättring i uppsalaområdet. Har hittat mängder.. Hör av dej så tar jag gärna med dej på en tur.

Annars har jag massa andra ideer men ingen att genomföra dem med. Toppturer under våren, till sommaren dykning och fallskärm. Sådana saker står på vill listan..
 
Tjenare Anna,

Låter som att det finns gott om likasinnade i regionen. Jag ansluter mig själv till den skaran. Nu på vintern blir det långfärdsskridskor och skidor, i vår/sommar planerar jag att resa runt lite i afrika och vandra, dyka, bestiga berg, kolla på djur mm. Annars gillar jag dykning, klättring, bergsbestigning, hanggliding, paddling, vandringar mm mm samt öl och vin givetvis :) Lite av en allätare med andra ord.

Hör av dig!
/Johan
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.