• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Frilufts- och aktivitetskompisar i Dalarna

Finns det någon i Dalarna som är intresserad av att hitta på någon friluftsaktivitet? Det kan vara allt från kortare dagsutflykter till lite större projekt som involverar resor och övernattningar i tält.

Exakt vad man kan hitta på får man väl se, då en stor del av tjusningen är planeringen (som förvisso kan ske över ett glas öl/vin på puben). I annat fall finns alltid mejl och MSN.

Ålder och kön spelar ingen roll, det viktigaste är att du vill göra något ute i det fria. Förhoppningsvis kan vi samla ett gäng likasinnade här i Dalarna :).

Mvh /Joel
 
Hej!

Dalarna! Många fina naturscenerier!
Vad hade du tänkt dig för typ av vandring?
Lockar fjällen också eller.
Jag är i alla fall intresserad av all slags friluftsliv. Vandring, paddling och cykling.

Hör gärna av dig!

M v h
CJ
 
Hej!

Alltid kul att lära känna nytt friluftsfolk. Jag är intresserad av olika typer av vandringar, även i fjällen. Vintertid blir det turskidor, men för tillfället blir det lite långfärdscykling och jag ska faktiskt gå en nybörjarkurs i klättring till helgen.

Jag skickar dig ett mejl:)

Mvh /Joel
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.