• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsare i Dalarna

Hej,
Finns det några trevliga människor i Dalarna som är intresserade av att vara ute i skog, mark och fjäll? Och/eller kanske hänga med ut i världen på upptäcktfärd så småningom? Jag är en 33-årig tjej i södra Dalarna som just nu pluggar på högskolan. Söker nyfikna kompisar för skojiga aktiviteter!
 
Hej,

Vad kul! Vi är ett par stycken som tänker oss nån liten skogstur och också "klätterkväll" på väggen i Borlänge. Skicka ett mail om har lust att hänga på!
/Magdalena
 
Tja!

Ja, lite sällskap i skog å mark vore trevligt! Inte många som hänger på nu för tiden!

Har ni avverkat den där klättringen ännu?
/Mathias, Borlänge
 
En Falu-bo

En nybliven medlem som tycker om att "frilufsa" mest hiking, fjällvandring, turskidor och lite långfärdskridsko på Runn :).

Det är alltid skoj med någon i närheten att dela sitt intresse med. Jag har inte hållt på med bergsklättring eller kajaking, men skulle mer än gärna testa, hänga på ifall man fick sällskap. Kanske t.o.m. gå någon kurs för nybörjare (kajak).

Finns det någon som vill hitta på något, så hör av dig!

Mvh/ Joel
 
Vandra

Hej hör av er om ni skall ut jag har pysslat med uteliv sen jag varit liten,Sätter mej gärna i bilen o sluter upp kan laga mat som en gud på skogswok är mkt duktig på att baka på läger elden ha det så bra.
 
Kul att du vill hänga på! Dessutom låter det som om man kan få vara med om en riktig kulinarisk upplevele :)

Vi kan väl höras av närmare, när/om fler visar intresse, för "the more the merrier".

Be careful out there /J
 
Tjena!
Jag skulle vilja hänga på nån gång,för tillfället så passar det dåligt eftersom jag är mitt i en flytt.Jag har tävlat i orienterat och längdskidor så jag kan "bita" ihop om det behövs.

Har mest fotvandrat och gått på tur,men även provat på klättring och kajak,jag är öppen för det mesta alltid kul och prova på nåt nytt.

Hoppas att ni hör av er om ni hittar på nåt,jag är upptagen tills mitten av feb.(inte bara av att flytta).

Go tur

Ha de Henrik
 
Kul! Vi får väl höras av när det lugnar ned sig för dig framöver. Läste att du har testat kajak och klättring, vilket jag också är nyfiken på. Annars är det mest vildmarksliv och vandringar jag hållt på med.

Be careful out there /Joel
 
Hej på er !

Jag bor i Sälen och vill gärna ha sällskap ut i naturen. I Sälen är det perfekt för vandring just nu, eftersom snön ännu inte behagat komma i skog och mark. Så är det någon som vill ta en tur på fjället, så är jag öppen för förslag. Jag är också intresserad av klättring, men är inte tillräckligt van för att ge mig av själv.

Anna
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.