• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

P Floyd 13-14 juli i Skog, Dalarna

And now for something completely different...(ja, istället för natur&aktiviteter...)

Ber om överseende om detta udda ämne på utsidan, men...

Det vore kul att träffa andra friluftsintresserade som vill hänga med och uppleva coverbandet P Floyd i Skog 13-14 juli! Som tur är finns möjligheter till tältning, så viss friluftskänsla bör vi kunna fixa. Men det viktigaste i detta läge är förstås musiken...

http://www.wood5.se/index.php

P Floyd, vilka är det? Jo, ett coverband på Pink Floyd förstås, kända bl a från teve. Behöver jag säga mer?

Prel föreslår jag att satsa på konserten 14 juli. Uppresa 13 juli, övernattning två nätter. Hur vi ska resa får bli en senare fråga, det löser sig på något vis.

Detta är extrakonserter, ordinarie konserterna 5-7 juli sålde slut på 20 timmar...så vänta inte för länge med att bestämma er!

Min tanke är att var och en bokar biljetter själv, men vi kan hålla kontakt via utsidan tills vidare, och samordnar resandet när vi vet vilka som är på.

:) Kalle G
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
claeshugo Fjällvandring juli Träffar 0
NiklasBr Bohusleden i slutet av juli Träffar 0
lunik1/Malin Paddling7-8/juli,Tyrislöt el dyl Träffar 1
whoisbob Fjällvandring, 13-23 juli Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.