• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

friluftsliv i dalarna me hund

hej hej! är en tjej på 25 år med vovve som älskar att vara ute i naturen! tyvärr är de ganska trist att sticka ut själv så om det är nån som känner likadant kanske vi kan göra nått tillsammans =) mvh lollo
 
är intresserad

hej var i dalarna bor du.?.jag bor i lilla men mysiga säter har själv en hund och letar med ljus och lykta efter en kompis att hitta äventyr med..är det en tik du har?....Hör av dig om du vill veta mera..
 
Hej!

Vore roligt att träffa personer som både delar frilufts- och hundintresse. Vad är det för aktiviter som ni är intresserade av? För mig blir det förutom hundträning mestadels vandringar.

Ha det så bra!
 
Hej på er tre!

Hänger gärna på också, är en 28-årig kille i Falun. Har ingen hund men längtar efter sälskap och friluftsliv. Har faktiskt en rejäl tandemcykel som gärna också rullar mer.
 
Hänger också gärna med ut, eller om någon vill följa med mig.

35 år bor i Falun. Gillar det mesta i friluftsliv (paddla, vandra, cykla, klättra, segla, skidor, skridskor) efter årstid. Har mera tid varannan vecka så att säga. Ingen hund, men gillar dem.

Finns på mail via utsidan.

God vind
Anders
 
Jag vill oxå va med! Bor i rättvik, har hund i bland och from augusti jämt hoppas jag! Är gärna med på aktiviteter utan hund oxå!
 
Hur har ni det helgen om två veckor, månadsskiftet maj-juni?
Hitta på någonting då? Var?
Finns fina stigar (bl.a. Knivstigen) utanför Falun där jag bor med en fin sjö för en badtokig hund ;-)
 
Jag är gärna med men kan först efter 8 juni. Har du tänkt dig en eller två dagarstur? Själv gör jag gärna en tvådagars. Knivstigen är väl cirka 20 km? Delar vi upp den två dagar hinner vi även lägga några spår för dem som vill. Anser någon att det kulle bli för många hundar med har jag inga problem att lämna iväg mi ett par dagar.

Ha de!
 
För mig är det mest vandring okså..skulle apsolut vilja ut och vandra nu i sommar..någon som vill hänga på så är det bara att skriva till mig..har inte bestämmt så mycket mer än att jag vill sticka i väg någonstans.
 
ag följer gärna med i eran grupp okså hur många ni nu blir...jag kan okså lämna min hund då hon är lite knepig mot andra tikar..
 
Från och med nästa vecka kommer jag att vara i Malung i Västerdalarna. Sommarjobbar där större delen av sommaren, om nån av er har vägarna förbi är det bara att höra av er, tar med mig datorn och internetuppkoppling.
 
Jag har tänkt att snart sticka ut ett par dagar någonstans i falutrakten alternativt dalafjällen men då blir det ytterligare några dagar. Vilka dagar spelar mindre roll. Är någon intresserad så säg till. Ju fler desto roligare. Om argento har några förslag kring Malung så är jag helt klart öppen för förslag.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.