• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsare i Dalarna

skolanna; sa:
Jag bor i Sälen och vill gärna ha sällskap ut i naturen. I Sälen är det perfekt för vandring just nu, eftersom snön ännu inte behagat komma i skog och mark. Så är det någon som vill ta en tur på fjället, så är jag öppen för förslag. Jag är också intresserad av klättring, men är inte tillräckligt van för att ge mig av själv.

Hej Anna!

Kul att fler "dalfolk" visar sitt intresse. Nu börjar vi bli några stycken. En tur på fjället säger du, något speciellt i åtanke?

Är intresserad av klättring, men har ingen vana alls, så hoppas någon med erfarenhet känner för lite sällskap :)

Be careful out there /Joel
 
Hej Joel!

När jag skrev en tur på fjället tänkte jag på någon av lederna uppe i Sälen, för fortfarande är fjället "gåbart" med skor. På söndag kanske det finns någon som är intresserad?

Anna
 
skolanna; sa:
När jag skrev en tur på fjället tänkte jag på någon av lederna uppe i Sälen, för fortfarande är fjället "gåbart" med skor. På söndag kanske det finns någon som är intresserad?
Anna

Hm, kom precis hem från en övernattning ute i det fria, och till i morgon blir det lite tajt med tid. Kan man tänka sig att tar motsvarande tur, fast på skidor lite längre fram, när det har kommit mer snö :).

Och då skulle vi hinna prata ihop oss de andra som visat intresse för någon gemensam friluftsaktivitet i Dala-regionen.

Be careful out there /Joel
 
Re: Vandra

backpack; sa:
Hej hör av er om ni skall ut jag har pysslat med uteliv sen jag varit liten,Sätter mej gärna i bilen o sluter upp kan laga mat som en gud på skogswok är mkt duktig på att baka på läger elden ha det så bra.

Vad sägs? Är det dags att börja planera för en friluftsaktivitet?

Be careful out there /Joel
 
Friluftsa i Dalarna

Henrik34; sa:
Tjena!
Jag skulle vilja hänga på nån gång,för tillfället så passar det dåligt eftersom jag är mitt i en flytt.Jag har tävlat i orienterat och längdskidor så jag kan "bita" ihop om det behövs.

Har mest fotvandrat och gått på tur,men även provat på klättring och kajak,jag är öppen för det mesta alltid kul och prova på nåt nytt.

Hoppas att ni hör av er om ni hittar på nåt,jag är upptagen tills mitten av feb.(inte bara av att flytta).

Go tur

Ha de Henrik

Vad sägs? Är du fortfarande på för att planera för en friluftsaktivitet?

Be careful out there /Joel
 
Friluftsaktivitet

skolanna; sa:
Hej på er !

Jag bor i Sälen och vill gärna ha sällskap ut i naturen. I Sälen är det perfekt för vandring just nu, eftersom snön ännu inte behagat komma i skog och mark. Så är det någon som vill ta en tur på fjället, så är jag öppen för förslag. Jag är också intresserad av klättring, men är inte tillräckligt van för att ge mig av själv.

Anna

Läget? Är du fortfarande intresserad att göra någon friluftsaktivitet? I så fall kan det vara dags att prata ihop sig lite grann.

Be careful out there /Joel
 
Ja, visst vore det dags för någon friluftsaktivitet. Nu är jag bortrest i två helger, men helgen vecka 9, har jag tid för någon aktivitet. Har du något förslag?

//Anna
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.