• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitetskompisar i Östersunds- och Jämtlandstrakten

Hej!

Jag är tjej, 26 år och ganska nyinflyttad till Östersund. Jag söker nu lite nya människor att hitta på saker utomhus med som att åka till fjällen över dagen eller ta en skogspromenad.

Jag gillar friluftsliv men är själv nybörjare och är väl mer för kortare turer och lite enklare friluftsliv. Roligare är det ju iaf om man är två eller fler!

Känner du igen dig, tveka inte att skriva några rader!

Sarah
 
Det var länge sen du skrev ditt inlägg men tänkte ändå skriva ett svar. Är också nyuppflyttad till Östersund och söker friluftsintresserat folk. Kul om du hör av dig!
 
Halloj där, jag bor i östersund och är ute med några vänner då och då och pysslar med klättring och skidåkning framför allt. men även andra äventyr som grottkrypning med mera. Har jobbat med upplevelseturism i ca 2,5 år och hoppas att fortsätta med det... Hör av er så kan vi säkert hitta på nåt någon gång.

lurvtuss22@hotmail.com
 
Länge sen

Hej
Det var ännu längre sen nu när jag skriver. Men vi är ett par som är relativt nyinflyttade som söker nya vänner att hitta på saker med, inte bara i skogen och fjällen. Vi roar oss oftast med geocaching eller vandring, eller bara åker ut och äter mat från stormkök eller något annat anspråkslöst. På vintern mycket skidor i alla former eller skridsko. Hör gärna av er!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Sarah1 Aktivitetskompisar i Jämtland Träffar 0
Polarnatt Frilufts- och aktivitetskompisar i Dalarna Träffar 5

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.