Packraft på TV i kväll!

Missa inte Expedition Alaska ikväll kl 20,10 på Discovery World.
Packrafting i vilda forsar och bland kalvande glaciärer.
Samt en hel del annat naturligtvis.

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Ska försöka smita ifrån hatthyllemonteringen i hallen av den nya hatthyllan, där ingen lägger hattar...spännande ska de bli, tack för tipset peter1969, mvh peter1959;)

Frugan är så nöjd o glad idag, så hon kanske kan se mellan fingrarna om jag säger att du peter1969 sade åt mig att se TV programmet...:)

Nu känner jag mig som världens bov. Det var ju fel program ju! I den del som visades var det inte den minsta gnutta packraft, det var tydligen en annan del som jag såg tidigare. Det var i del 1 som dom åkte packraft, nu i del 2 var det inget sånt.

Däremot var det intressant att se när dom paddlade kajak bland knölvalarna som steg upp för att äta sill. Riktigt nära var det att kajakerna och dom 2 som satt i blivit knölvalsmos.....

Jag får väl kompensera med att göra en dokumentär om mig själv när jag lägger mig i min hängmattekokong.....

Sambon har lovat att ställa upp som filmare bara hon får säga att jag inte är riktigt frisk och att jag haft min 40-årskris alltför länge nu......

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.