Ordning & Reda

Man...

kan ju svimma för mindre...eller få ett epilepsianfall ;)

Fast det fanns en hel del andra tyger som jag skulle kunna tänka mig, är mer eller mindre omöjligt att få tag på Cordura på metervara, i alla fall här uppe i obygden...

/Anders B
 
Lägg...

märke till att denna tights-modell tar hänsyn till PTV (för att Patric kör med väl med PTV?), därav skillnaden i benvidd! ;)

Och nu kan nog denna tråd inte bara anses att ha spårat ur, den är nedkörd i diket!

/Anders B
 
Re: Lägg...

brook; sa:
märke till att denna tights-modell tar hänsyn till PTV (för att Patric kör med väl med PTV?), därav skillnaden i benvidd! ;)

Och nu kan nog denna tråd inte bara anses att ha spårat ur, den är nedkörd i diket!

/Anders B

fan.. ibland e du mer än lovligt rubbad!! hahaha

:)

(det e tur att jag håller den intelektuella fanan högt!!)
 
Själv...

så håller jag den inte-aktuella fanan högt...att vara rubbad är väl okej, bara man vaxar efteråt...

/Anders B
 
Tänkte dra några skämt om nötter och ekollon men det är väl inte läge där det finns kvinnor och barn....

Så jag säger så här.
Kanske just för att om dom kunnat prata så hade ingen tyckt att det varit något att, det hade ju varit precis som allt annat.....
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
brigas Pastavaggevandring-i något fel ordning Fjällvandring 3
Anders.Appelqvist Toppar i jotunheim, vilken ordning? Fjällvandring 7

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.