Övernattningstur!

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Ni ser ut att haft det trevligt. Min egen säsong börjar närma sig och förhoppningsvis ska man väl kanske få lite tid över också...

Har bara hunnit med en av dessa träffar hitills, men förhoppningsvis blir det några fler i år.

Lördag 12 april?

Vad säger ni om lördag 12 april för nästa övernattning?

Jag tänkte laga mat... (Nej, inte falukorv.)

Den helgen är jag på direkt!! Skall ju iväg och åka skidor och lite annat framöver så det är första helgen jag kan igen, så absolut!
Tänker fixa en gryta tills dess att hänga i treben (av björkslanor !! ;) över elden så att man kan laga soppa......går säkert att slänga i en bit falukorv, om du ändå skulle vilja det Monica ;)

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
låter finemang. jag förbereder nåt gräddigt att värma i din björkslantrebensgryta!

än så länge är vi två:

anemon
rimn

Lördag 12 april:

Anemon
Rimn
Mr Zip
Morgan

Jag föreslår stället vi var på förra året som man kunde ta sig till via Bohusleden (även om det då länge såg mycket mörkt ut för mig själv...).

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.