Övernattningstur!

Ni ser ut att haft det trevligt. Min egen säsong börjar närma sig och förhoppningsvis ska man väl kanske få lite tid över också...

Har bara hunnit med en av dessa träffar hitills, men förhoppningsvis blir det några fler i år.

Lördag 12 april?

Vad säger ni om lördag 12 april för nästa övernattning?

Jag tänkte laga mat... (Nej, inte falukorv.)

Den helgen är jag på direkt!! Skall ju iväg och åka skidor och lite annat framöver så det är första helgen jag kan igen, så absolut!
Tänker fixa en gryta tills dess att hänga i treben (av björkslanor !! ;) över elden så att man kan laga soppa......går säkert att slänga i en bit falukorv, om du ändå skulle vilja det Monica ;)

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
låter finemang. jag förbereder nåt gräddigt att värma i din björkslantrebensgryta!

än så länge är vi två:

anemon
rimn

Lördag 12 april:

Anemon
Rimn
Mr Zip
Morgan

Jag föreslår stället vi var på förra året som man kunde ta sig till via Bohusleden (även om det då länge såg mycket mörkt ut för mig själv...).

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.