Övernattningstur!

Ska bli kul! 12 april!! Ja vi kan ta det stället på bohusleden.. Dock får vi införskaffa ved där också!! Ser inte detta som något problem :) låter spännande med något gräddigt i grytan!! Blir nog att gå långt den dagen då så man är riktigt hungrig!! Jag kan fixa lite tilltugg! // Mr Zip
 
lördag 12/4

Anemon - gryta
Rimn - nåt gräddigt att värma i grytan
Mr Zip - tilltugg
Morgan
Troswe - överraskning

känn ingen press morgan :)
 
Lördag 12/4

Anemon - gryta
Rimn - nåt gräddigt att värma i grytan
Mr Zip - tilltugg
Fotografiskt - gitarr och snacks
Morgan - ?
Troswe - överraskning


Känn fortfarande ingen press Morgan, men jag älskar amerikanska pannkakor.
 
Hej alla!! Tänkte dra ut efter jobbet imorgon!! Någon som vill hänga med på en sporadisk övernattning!! Ska bli kanonväder så känner att jag vill ut!!! Messa mig eller skriv här om intresse finnes!! // Andreas
 
Blev en lyckad spontantur ut i skogen ! God mat o dryck och trevligt sällskap!! Vädret visade sin bästa sida med sol vindstilla värme ..... Vår ! Ha det Gött så länge så ses vi senast om 2 veckor ute i skogen !! // Andreas
 
Bumpar lite för den 12 april! Ska bli skönt att komma ut i skogen igen. Träffa förhoppningsvis några nya bekantskaper samt träffa alla vänner som man fått på dessa övernattningar!! // Andreas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.