Övernattningstur!

Går det att få platsanvisningen och information per pm så kan man dyka upp i sista minuten? Jag är nämligen halvt om halvt inbokad på en annan sak, men om det går i stöpet är jag sugen på att ta mig ut i naturen. Jag borde få besked om det under veckan. Kommer jag så kan jag ta med mig folk i bilen från göteborg.
 
Går det att få platsanvisningen och information per pm så kan man dyka upp i sista minuten? Jag är nämligen halvt om halvt inbokad på en annan sak, men om det går i stöpet är jag sugen på att ta mig ut i naturen. Jag borde få besked om det under veckan. Kommer jag så kan jag ta med mig folk i bilen från göteborg.

Javisst. På gång (till alla) alldeles snart. Du är välkommen!
 
Och nu blev det svårt för mig att följa med, men jag hoppas att ni alla få en väldigt trevlig tur på lördag.

Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
 
Ni kan få ved föresten gratis...en medlem här på utsidan...gav mig tipset.

Turchefen får kontakta mig isåfall.

Är lite oåtkomlig en tid frammåt så jag sörjer men va fan

Morgan får köpa en sån här:
 

Bilagor

  • 2013-09-23 14.31.54.jpg
    2013-09-23 14.31.54.jpg
    46.9 KB · Visningar: 290
Övernattning 8 - 9 mars

Helgvädret ser ju strålande ut, det blir nog bra det här!

Här har vi anmälningsläget

Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Escodobe - kanske
Kjell

Om någon anmäld inte har fått sitt pm med platsinfo, hör av er, det skickades redan i söndags kväll.

Tack för vederbjudandet Troy, men jag har redan en massa ved i bagageutrymmet ! Får väl lämna lite plats åt ryggsäcken också!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.