Övernattningstur!

Går det att få platsanvisningen och information per pm så kan man dyka upp i sista minuten? Jag är nämligen halvt om halvt inbokad på en annan sak, men om det går i stöpet är jag sugen på att ta mig ut i naturen. Jag borde få besked om det under veckan. Kommer jag så kan jag ta med mig folk i bilen från göteborg.
 
Går det att få platsanvisningen och information per pm så kan man dyka upp i sista minuten? Jag är nämligen halvt om halvt inbokad på en annan sak, men om det går i stöpet är jag sugen på att ta mig ut i naturen. Jag borde få besked om det under veckan. Kommer jag så kan jag ta med mig folk i bilen från göteborg.

Javisst. På gång (till alla) alldeles snart. Du är välkommen!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Och nu blev det svårt för mig att följa med, men jag hoppas att ni alla få en väldigt trevlig tur på lördag.

Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Hahahaha……….
Jag har ju färdtjänst, de kör säkert ända fram :)

Vi vet ju alla att det ändå bara är en tidsfråga innan det ser ut så här i skog och mark :) :
 

Bilagor

  • mor.jpg
    mor.jpg
    85.5 KB · Visningar: 352
Ni kan få ved föresten gratis...en medlem här på utsidan...gav mig tipset.

Turchefen får kontakta mig isåfall.

Är lite oåtkomlig en tid frammåt så jag sörjer men va fan

Morgan får köpa en sån här:
 

Bilagor

  • 2013-09-23 14.31.54.jpg
    2013-09-23 14.31.54.jpg
    46.9 KB · Visningar: 358
Övernattning 8 - 9 mars

Helgvädret ser ju strålande ut, det blir nog bra det här!

Här har vi anmälningsläget

Azalaea
Anemon
Monica
Morgan
Mr Zip
TorbjörnGbg
Escodobe - kanske
Kjell

Om någon anmäld inte har fått sitt pm med platsinfo, hör av er, det skickades redan i söndags kväll.

Tack för vederbjudandet Troy, men jag har redan en massa ved i bagageutrymmet ! Får väl lämna lite plats åt ryggsäcken också!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.