Absolut!! Det bästa jag vet. Framför allt när det handlar om mitt kärnintresseJädrigt intressant att diskutera är det dock.
Bosse
~Paul~
Absolut!! Det bästa jag vet. Framför allt när det handlar om mitt kärnintresseJädrigt intressant att diskutera är det dock.
Bosse
Har du inte läst vad jag har skrivit i de senaste inläggen???
Återigen. Den här slidan har en del fördelar jämfört med standardslidan.
1. Olika bärsätt tack vare TekLoken
2. Möjlighet att forma om och tillföra olika fästpunkter och attiraljer, t ex tändstål
3. Kniven sitter som gjuten
4. Materialet är ytterst motståndskraftigt och hållbart jämfört med standardslidan
5. Passformen blir mycket exakt jämfört med standardslidan
6. Det finns möjlighet att aptera t ex Ballistic Nylon för ytterligare bärmöjligheter för de som inte vill använda TekLok
7. Till skillnad från standardslidan så kan denna tack vare öljetthålen hängas precis hur som helst, t ex i en 550 Lbs paracord
~Paul~
OK då fattar jag bättreNu var det inte direkt slidan jag tänkte på, utan mer tanken att försöka snofsa till Mora'n, det känns lite "orka bry sig". Det är inte en särskilt hållbar kniv, och för priset av 4-5 st hade det förmodligen lönat sig att köpa en "riktig" kniv på en gång. Låt det vara den nya instegskniven för 10-åringar, de som var balla för 20 år sedan är inte särskilt heta längre.
Det är en Swamp Rat Bog Dog i D2-stål.Vad är det för kniv på teklok bilden??
Nu var det inte direkt slidan jag tänkte på, utan mer tanken att försöka snofsa till Mora'n, det känns lite "orka bry sig". Det är inte en särskilt hållbar kniv, och för priset av 4-5 st hade det förmodligen lönat sig att köpa en "riktig" kniv på en gång. Låt det vara den nya instegskniven för 10-åringar, de som var balla för 20 år sedan är inte särskilt heta längre.
Du blir tyvärr tvungen att beställa från USA. Väntan är dock ganska lång och det är få shoppar som saluför detta märke.Tack! Den såg trevlig ut. Dock säkerligen svår att få tag i =(