Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När jag cyklade 166 km igår så var det lågintensivt. Pulsen steg till 141 som högst och medelpulsen landade på 113 bpm. 9h 43 min totalt, och 8h 43min i rörelse.
Sista 20 min var jag ganska tom på energi, men hade energiplanerat ganska bra tycker jag.
Energiintag:4 Snickers, 1 Lion bar, 2 bananer. Vatten. En kaffe.
Blev en premiärtur på cykeln igår. 12 km. Första sträckan i år, minns det som roligare, konditionen så där och hade orkat mer men finns inga bra vägar här.
Roligare att vandra.
Den senaste veckan har jag gått 2,2 mil, ganska hyfsat med tanke på heltidsjobb, dottern hos mig och skolavslutning. Och jag har en medelpuls på 115, eftersom jag går lite långsammare med barfotaskorna.
Jag har tränat ganska mycket och har fått ner pulsen ordentligt vid en ansträngning. Känns bra och ett bra kvitto på att träning ger bra utdelning. Blir spännande att se hur detta utvecklas över tid.
Jag har tränat ganska mycket och har fått ner pulsen ordentligt vid en ansträngning. Känns bra och ett bra kvitto på att träning ger bra utdelning. Blir spännande att se hur detta utvecklas över tid.
Idag tog jag samma sträcka som i Onsdags, men förbättrade mig med 12 minuter. Jag kände att jag hade bra tryck i uppförsbackarna idag. Och i Onsdags hade jag även jobbat innan promenaden.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...