Lämpigt bolag, treekin.com

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ang webbshopparna <xxxx>inn.com

Man bör vara tämligen säker på vad man ska ha, säker på att man inte behöver byta och hitta ett MKT bra pris.
Deras service är nämligen helt obefintlig ;-)

Tältet i fråga har jag tyvärr ingen erfarenhet av.
 
Det fungerade för mig, eller rättare för några år sedan beställde jag en vara av trekkin, betalade och efter ett tag så anlände den. Jag behövde inte efter det ta kontakt med dem igen. Jag säger alltså inte att @vermi har fel för jag behövde aldrig ha kontakt med dem utöver ovan.
Hade jag innan sett infon som @schmilblick länkade till hade jag nog avstått
 
Känns mest som ett "dolt" reklaminlägg för sajten ifråga. Första och enda inlägget från denna person, konstig titel på tråden, inget vidare intresse att diskutera saken vidare. Jag har redan rapporterat tråden. Tycker vi klarar oss utan tramsreklam på Utsidan.
 
Svårt att tro att inlägget skulle vara dold reklam när företagsnamnet stavas fel i rubriken.
Trekkinn verkar enligt hemsidan (längst, längst ner) ha sitt säte i Girona, Spanien. Alltså inget svenskt företag, även om det ser ut så. Klickar man på språkinställningarna längst uppe till vänster så hamnar man på lika fina sidor på diverse andra språk.
Jag har beställt trail running skor där en gång. Bra pris, inget fel med skorna, dock lång leveranstid. Har inte behövt ha kontakt med kundtjänsten.
 
Jag beställde en ryggsäck på trekkinn som visade sig vara slut i lager. Fick aldrig något svar från deras kundtjänst och därmed inga pengar tillbaka. Så mitt förtroende för dom är lika med noll. Risk att bli blåst.
 
Ska du ej handla från Sv köp från Tyskland finns många bra att välja på de har ju SV hemsidor med lager i SV bl
Adnature,eller deras cykel avd bikster med egen hemsida ända neg med dem är att deras paket vid retur ska ned till Tyska lagret före returhantering
Spanska och Italienska har ofta strul med tex moms kan bli annat pris när det är klart att betala och all tid bortkastad på sitta och fylla i uppgifter som tex Barrabes samt Treekin som har många hemsidor eller Pesci camping som ej svarade på reklamationer och ej betalt åter vid lev av fel varor kan.
Tror att de behandlar de som bor i landet bättre annars borde varit borta från marknaden redan.
Har dock ej positiva erfarenheter av alla SV sidor Outnorth se tex rekl på Marmot Hudrogen blixtlås på Utsidan.se
XXl har dock aldrig varit något problem med fast Norskt :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.