Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu är jag kanske känslig, men jag har för lite kottar, enligt kotteräknaren så har jag ca 7000 men om jag snabbt räknar vad jag har gjort så får jag 17000 poäng... Är det bara mig det är fel på eller räknar jag fel?
Jag har oxå räknat några gånger på antalet kottar. Det verkar som om det bara räknar antalet kottar efter senaste uppdateringen av Utsidan. Kottarna försvinner inte och det kan man kolla på kottetoppen om man ställer in på totala antalet kottar jämfört med årskottar
Här är en beräkning jag gjorde
Foton 75x60=4500
trådar 42x40=1680
inlägg 739x10=7390
position 49x10=490
recensioner 35x75=2635
kommentarer 19x10=190
7 produkter 7x75=525
17410 poäng
Mängden kottar och summeringen av saker man gjort skall inte stämma, om man vart medlem mer än ett år - tanken är att erhållna kottar multnar bort med tiden, så bara det senaste året räknas. När vi aktiverade systemet efter ombyggnationen tog vi bara med händelser från de senaste 365 dagarna.
Detta för att man inte skall leva på gamla meriter, det gör det omöjligt för en ny medlem att komma på topp även om man bidrar aktivt. Men jag tror min kottemultnarmodul avstannat....
Jag har tre kottar, som jag tillstâr, ev övriga kottar förnekar jag bestämt.
.
.
.
.
.
Aaaaaaaaaahaaaaaaaachsooo, du menar sâââââ! Dâ röstar jag pâ nazisterna
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...