Jag är ute efter en bra motionskajak som är snabb men inte så rank som en renodlad racerkanot. Det verkar finnas en uppsjö av olika modeller på marknaden och jag har sett att många är danska. Är kanoter billigare i Danmark? Jag är intresserad av både nya och begagnade båtar. Känner någon till bra danska sidor över nytt och begagnat? Finns det någon som har erfarenhet av Romans motionskajak Star? Synpunkter tas tacksamt emot.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Köpa motionskajak i Danmark?
- Trådstartare Kristoffer9
- Start datum
Jag har beställ lite prylar från http://www.kajak.dk
Det funkade mycket bra, priserna är nog bra och det ligger dessutom hyfsat bra för ev besök, dvs inte sååå långt från Köpenhamns centrum.
Det funkade mycket bra, priserna är nog bra och det ligger dessutom hyfsat bra för ev besök, dvs inte sååå långt från Köpenhamns centrum.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Håller med
Jag har köpt en racing kanot märke plastex, pris klart under sverge.
De har kanske inte så många inhemska kanoter men de har bra priser och är bra att ha och göra med!
Ta med postväxel eller kontanter, de tar ej VISA. De kan fakturera och man sätter in pengar på deras konto.
Bra butik som jag varmt rekomenderar
Jag har köpt en racing kanot märke plastex, pris klart under sverge.
De har kanske inte så många inhemska kanoter men de har bra priser och är bra att ha och göra med!
Ta med postväxel eller kontanter, de tar ej VISA. De kan fakturera och man sätter in pengar på deras konto.
Bra butik som jag varmt rekomenderar
Har prcis fått hem en Epic mid wing från http://www.kajak.dk som jag betalade 2350 danska kronor för. I svenska pengar ca. 2900 kronor (inklusive frakt). Mycket bra service.
Kan bara stämma in i de positiva omdömena om Kano&Kajak. Bra priser och trevlig personal!
// Pär
// Pär
Re: Mer än så Hans
Sparsamhet är en dygd.
Dit räknas dock vare sig röda pölser eller danska vampar...
Sven Abrahamsson; sa:Snarare 1000 lappar.
Och så kan man äta röda pölser och kika på vampiga Danskor. Rekomenderas varmt..
Sparsamhet är en dygd.
Dit räknas dock vare sig röda pölser eller danska vampar...
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg