Köpa motionskajak i Danmark?

Jag är ute efter en bra motionskajak som är snabb men inte så rank som en renodlad racerkanot. Det verkar finnas en uppsjö av olika modeller på marknaden och jag har sett att många är danska. Är kanoter billigare i Danmark? Jag är intresserad av både nya och begagnade båtar. Känner någon till bra danska sidor över nytt och begagnat? Finns det någon som har erfarenhet av Romans motionskajak Star? Synpunkter tas tacksamt emot.

Håller med

Jag har köpt en racing kanot märke plastex, pris klart under sverge.
De har kanske inte så många inhemska kanoter men de har bra priser och är bra att ha och göra med!
Ta med postväxel eller kontanter, de tar ej VISA. De kan fakturera och man sätter in pengar på deras konto.

Bra butik som jag varmt rekomenderar:)

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips