Knivar, dessa knivar!

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Är det en sådan här?

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    21.6 KB · Visningar: 522
Bilder lär det komma vad det lider, var så säker! :)
Den där drakkniven är ju ett givet val. Nästan så att jag ångrar mig lite att jag inte köpte en sån. Vem är skogens kung liksom?! Jo, det är den med drakkniven. Kanon för mer detaljerade arbeten och kanon för att rensa fisk; Ett snitt med kniven och allt är borta. Haha! :)
Någon en custom Benchmade Griptilian med blad i S30V blir det..... inte heller. Idén var häftig dock. :)
Bark River är nog den kniv som hittills påminner mest om det som komma skall. ;)

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.