Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hjälp mig med klätter o surf på teneriffa!!
- Trådstartare ohwebe
- Start datum
Denna använde vi när vi var där i våras:
http://www.rockfax.com/publications/miniguides/item.php?id=33
Den funkade rätt så bra även om den har ett par år på nacken. Annars har jag för mig att jag läst nånstans att det skall ha kommit en ny förare förra året som går att köpa på plats.
Kan rekommendera Arico och kan inte rekommendera Las Canadas.
http://www.rockfax.com/publications/miniguides/item.php?id=33
Den funkade rätt så bra även om den har ett par år på nacken. Annars har jag för mig att jag läst nånstans att det skall ha kommit en ny förare förra året som går att köpa på plats.
Kan rekommendera Arico och kan inte rekommendera Las Canadas.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Hej
Kan rekommendera Arico för sportklättring, mer än 200 leder på schysst vulkansten och relativt välsäkrat (åtminstone då jag var där för 4 år sen). Kan vara lite lurigt att hitta dit men vi hyrde bil på flygplatsen och lyckades köra dit. När det kändes som man var mest fel o på väg ut i ingenstans var man snart framme... Vi bodde i ett litet övergivet hus intill klippan men man kan även tälta där vilket nog är trevligare. Finns lite info om Arico på www.planetfear.com.
Stefan
Kan rekommendera Arico för sportklättring, mer än 200 leder på schysst vulkansten och relativt välsäkrat (åtminstone då jag var där för 4 år sen). Kan vara lite lurigt att hitta dit men vi hyrde bil på flygplatsen och lyckades köra dit. När det kändes som man var mest fel o på väg ut i ingenstans var man snart framme... Vi bodde i ett litet övergivet hus intill klippan men man kan även tälta där vilket nog är trevligare. Finns lite info om Arico på www.planetfear.com.
Stefan
cool bumling också
Finns en ascool liten bergsklyfta som det är cool bumling i.
Det är sandlandning och en uformation med coola takproblem.
Astufft. Ett måste någon dag.
Lite lurigt att hitta. Ska se om jag får in någon inspirationsbild
Tror att det var en riktig liten skitväg (cool rally dock) upp från paris de abona mot vila de arico. (kanske TF-625)
När den gör sin första skarpa krök åt vänster så kör man över en liten uttorkad flodbädd. Det är den man följer uppåt några minuter. Vi gick den uppifrån men det var dubbelt så långt och bökigt. Om ni hittar en gammal skrotad folkabuss så är ni rätt.
Ha det ! SJ
Finns en ascool liten bergsklyfta som det är cool bumling i.
Det är sandlandning och en uformation med coola takproblem.
Astufft. Ett måste någon dag.
Lite lurigt att hitta. Ska se om jag får in någon inspirationsbild
Tror att det var en riktig liten skitväg (cool rally dock) upp från paris de abona mot vila de arico. (kanske TF-625)
När den gör sin första skarpa krök åt vänster så kör man över en liten uttorkad flodbädd. Det är den man följer uppåt några minuter. Vi gick den uppifrån men det var dubbelt så långt och bökigt. Om ni hittar en gammal skrotad folkabuss så är ni rätt.
Ha det ! SJ
Bilagor
Liknande trådar
- Svar
- 8
- Visningar
- 1 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg