Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har ett par 3-finger vantar och har tidigare haft ett par Phelipe Raoux (?) tumvantar som är ganska lika Army Leather och jag tycker riktigt bra om båda modellerna.
Med orginalfoder är båda modellerna väldigt varma och passar bäst för temperaturer under -15, jag använt 3-fingervantarna på tältturer vid -35 grader utan att frysa nämvärt. Vid varmare väder tar jag oftas ut fodret o använder en tunnare femfingervante i ull.
Rent utseendemässigt tycker jag bäst om 3-fingervantarna för de ser så coola ut =)
bra, dessutom har jag samma kombination som killen i förra inlägget.
Köpte 3 fingers för att kunna använda dom vid vintercykling och det funkar fint faktiskt.
Vanliga 5 finger handskar är på tok för kalla vid cykling och med tumvantar blir växlingen omöjlig.
Har tumvantarna och de är suveräna!!! har använt dem i 2 år nu och det är först i vinter som de har kännts kalla, detta pga att fodret börjar bli slitet.
De är också smidiga för att vara tumvantar, har provat många modeller pga ett förfruset lillfinger... Har ett par tunna femfinger vantar i dem om det är riktigt kallt
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer