Hållare till styret iPhone 5S?

Tänkte att det hade varit kul att ha lite koll på sin pendling. Tänkte att jag kanske kunde ha min telefon till att visa min puls och kadens. Har en Garmin 305 till övrig träning men till pendlingen hade det varit kul att ha något som för över träningen med en ggn.

Så då till frågan.

Är det någon som vet en bra och vattentät hållare till iPhone 5S?

Skickas från min iPhone via DX8

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Ser ok ut.

Men en helt vattentät hade varit bra då pendlingen är i alla väder.

Skickas från min iPhone via DX8

Kika på Lifeproof också, har använt själva fodralet ett bra tag och är mer än nöjd även om jag inte fullständigt dränkt telefonen i vatten. Regn/snö klarar det galant däremot. Tillverkaren lovar hur som helst en vattentäthet ner till ett djup på 2 meter. Jag äger inte själva Bike-Mount-enheten så den uttalar jag mig inte om.

Hade ett Lifeproof-skal till min Iphone 4S, med cykelhållare. Var väldigt nöjd. Lifeproof-skalet får generellt mycket bra kritik om du kollar på nätet, men kostar också något mer.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips