Gissa position

Tack, Swift och Bandersson gjorde ett gott förarbete så att det blev enkelare på slutet.
Jag har ingen ny bild att bidra med så jag lämnar öppet för valfri annan att bidra med ny bildfråga.
Mvh/Rickard
 
Mirre79 har ju fått en första gissning på Västerbottenfjällen och gjort tummen upp, men jag vet inte om gillandet gäller gissningen eller våra rutiner, eller möjligen både och.

En intressant och svårtolkad bild, tycker jag. Förgrunden ser nästan ut som jordbruksmark, men det är väl ändå myrmark? Få se om vi får någon ledtråd.........
 
Profilen Mirre79 finns inte längre så det kan bli svårt för oss att få veta vart bilden är tagen, synd! fin bild, men jag kan inte säga att jag känner igen området? norr eller söder om ritsem? hm. utan ledtrådar från den nu icke existerande Mirre79 tycker jag att vi går vidare i våra liv och i denna underbara tråd! så jag testade att rösta om hur vi ska göra och eftersom bara jag var närvarande i just denhär demokratiska processen så vann förslaget att den som känner sig manad kan lägga upp en ny bild att gissa på. så varsågoda!
 
Hejsan,

Snygg hoodie :) . Får gissa på att det är nordsidan av Sulitelma vi ser på bilden vilket i så fall borde betyda att sjön nedanför massivet borde vara Stadak.

/ Stefan
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Bandersson Finns det ett problem med ”Gissa position”? Fjällvandring 15
tbergman Gissa Abrahamsson Fjällvandring 9

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.